APP INVENTOR 2
És una web en la que pots crear aplicacions mòbils per a Android. La va llançar Google el 12 de juliol de 2010.
- Disponible per a tots els móbil amb sistema operatiu d'Android amb almenys 250 MB de memòria RAM.
- És fàcil d'utilitzar.
- El Layout és senzill, només fa falta arrosegar.
- Les aplicacions creades són enviades mediant un códic QR.
- Interfície gràfica
- Botons
- Camps d'edició de text i d'entrada de contrasenyes
- Imatges
- Etiquetes
- Creador de notificacions
- Multimèdia
- Càmera de fotos i videos
- Dibuix i animació
- Sensors
- NFC
- Brúixola i GPS
- Administrador de contactes, trucades...
- Connectivitat mitjançant Bluetooth
- i molt més
PROJECTES PERSONALITZATS:
Hello purr: En aquest projecte, aprendrem a introduir una imatge i, quan li dones un clic, que el móvil vibri i soni un soroll. PASOS A SEGUIR:
- Crear el designer.
- Afegir un botó a la pantalla i posar una foto, en el meu cas vaig posar la imatge d'un Gat.
- Crear una línea de text. Vaig posar "pet the Kitty!".
- Afegir un sound a la pantalla. Vaig posar el soroll d'un gat.
BLOCS:
- Primer afegir "when Button1.Click do..." i agregar a baix "call Sound1.Play" i "call Sound1.Vibrate millisecs 300" per que el móbil vibri durant 0.03 segons.
Com a modificacions vaig posar un fons de color negre, vaig canviar la imatge original per un d'un lleó, vaig canviar el text per "Pet the Lion" i el vaig centrar i, el suroll que fa cuan apretes la imatge és la de un lleó.
PAINT POT 1:
En aquest projecte, podrem crear una zona on podrem dibuixar. El joc consisteix en dibuixar línies sobre la imatge del gat.
PASOS:
1. Aplicar una imatge (la del Pol) en un DrawingCanvas (width "fill parent", el height 300 pixels).
2.Inserir 3 botons de diferents botons amb colors i els vaig posar dintre d'un HorizontalArrangement (width "fill parent").
3. Fer un ButtonWipe amb el nom Wipe.
BLOCS
1.When ButtonRed.Click do > set DrawingCanvas.PaintColor Red
2.When ButtonBlue.Click do > set DrawingCanvas.PaintColor to Blue
3.When ButtonGreen.Click do > set DrawingCanvas.PaintColor to Green
4.When BottonWipe.Click do > call DrawingCanvas.Clear
5.when DrawingCanvas.Touched do > call DrawingCanvas.DrawCircle centerX get x centerY get y radius 5 fill true
7.when DrawingCanvas.Dragged do > call DrawingCanvas.DrawLine x1 get prevX y1 get prevY x2 get currentX y2 get currentY
La meva modificació consisteix en posar una cara molt sexi del jugador Cristiano Ronaldo, afegir un color més (el color groc), posar que si dibuixes sense haber clicat a cap color es pinti amb un rosa i, finalment, vaig posar un text que diu "Haz lo que quieras con su cara".
Aquest projecte és una expansió del de Paint Pot I.
Durant aquesta activitat aprendrem a com fer el "Big dots" i el "Small dots".
S'ha de recrear la mateixa situació que en el PaintPot I. Seguidament, crearem dos botons (Big dots i Small dots) i els posarem dintre d'un HorizontalArrangement.
BLOGS
Tenint en compte el que ya tenim fet gràcies al PaintPot I, hem de crear:
1.Initialize global small to 2.
2.Initialize global big to 8.
3.Initialize global dotsize 2.
4.When ButtonBig.Click do > Ser global dotsize to get blobal small.
5.On teniam el radius, posem un get global dotsize.
En el meu projecte modificat, vaig canviar la imatge del canvas. a part, vaig modificar els números per a que siguin uns més alts i altres més baixos.
MOLE MASH:
Durant aquest projecte, aprendrem a programar un talp que es mogui i, cuan el toquem, aconseguim un punt.
PASOS:
1.Descarregar l'arxiu Talp i un .mp3 que s'anomena Noise.
2.Aplicar un canvas a la pantalla (300x300px).
3.Aplicar un label (serà el marcador) amb el text "Score:---".
4.Inserir ImageSprite i posar la imatge del talp.
5.Inserir Sound amb l'arxiu Noise.
6.Inserir Clock.
7.Inserir un button amb el text "Reset".
BLOGS:
1.ImageSpriteMove > Set ImageSprite.X to random fraction x (MyCanvas.Width - Mole.Width) / Set ImageSprite.Y to random fraction x (MyCanvas.Height - Mole.Height).
2.UpdateScore do > Set ScoreLabel.Text to join ("Score:"+ get global score)
3.Initialize global score to 0.
4.When MoleTimer.Timer do > Call ImageSpriteMove.
5.When ImageSprite.Touched do > Set global score to get global score + 1, call Noise.Vibrate millisecs 100, call UpdateScore i call MoveMole.
6.When ResetButton.Click do >set global score to 0, call UpdateScore
En el treball modificat, vaig posar el talp de Fons i el que es movia era una imatge del actor Will Smith. El soroll que fa cuan toques el Sprite és el soroll que fa un personatge del lloc de Roblox.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada